Hvis I besøger nogle af cykelhandlerne, kan det i øvrigt være nyttigt at
markere, som de har trykluft til cyklen. Jeg har markeret nogle stykker -
samt nogle af stederne i København, hvor der er sat trykluftstander op. I
modsætning til cykelstier, vises trykluft faktisk allerede på opencyclemap
:-) - og så er det jo også en oplagt oplysning til bl.a.  cyclistic.dk

Se http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:amenity%3Dcompressed_air

Civilingeniør ph.d. Claus Hindsgaul
Studsbøl Alle 81
DK-2770 Kastrup