Hej

Er der nogen der kender det nye sluseholmen godt?

Jeg har opdateret med tre af de nye gangbroer mellem husene. De kan ikke ses på
de gamle luftfotos. Derimod har jeg svært at se hvor præcis passagerne igennem
bygningerne går - dem der møder broerne. Er der nogen der kender disse og gerne
vil opdatere dem?

Med venlig hilsen

Hedda Nilsson Orviste
Studentermedhjælper