Ja, det er jo nok også den nemmeste holdning, når man ikke har nogle
modargumenter.

From: Rasmus Vendelboe
Sent: Wednesday, February 08, 2012 11:25 PM
To: OpenStreetMap Denmark
Subject: Re: [Talk-dk] Kommune/regionsgrænser ved kysten

ps. jeg lader bare som om jeg ikke læste de tre sidste paragraffer.

mvh.
Rasmus

2012/2/8 Uffe Kousgaard <u...@routeware.dk>

  Hvis nogen har behov for at vide, hvor kommunegrænserne går, så bør de gå til
DAGI og ikke nogle linjer som velmenende amatører har tegnet. Sådan er
virkeligheden.

  Er der uoverensstemmelse mellem DAGI og OSAK, så er det bedre at henvende sig
til rette myndighed og få det rettet end at lave ekstra datasæt.

  Der er masser af detaljer man endnu kan tilføje til OSM (f.eks. rette
topologiske fejl), før der er nogen grund til at begynde på dobbeltarbejde.

  mvh
  Uffe