  From: Morten Kjeldgaard
  To: OpenStreetMap Denmark
  Cc: OpenStreetMap Denmark
  Sent: Thursday, February 09, 2012 7:04 AM
  Subject: Re: [Talk-dk] Kommune/regionsgrænser ved kysten

    Ja, det er jo nok også den nemmeste holdning, når man ikke har nogle
modargumenter.

  Det handler ikke om holdninger, det handler om jura, og Rasmus har ret, du
tager fejl. OSM kan ikke lovligt distribuere DAGI data.

  Hvorfor tror du, vi i øjeblikket gennemgår en kompliceret proces, hvor folks
data vil blive slettet om to måneder, hvis ikke de accepterer OdBL? Det er
fordi licenser betyder noget. Det er ikke et spørgsmål om meninger.

  OSM kan altså ikke distribuere DAGI data, og for at vende tilbage til emnet,
hvorfor skulle vi det? Enhver kan lave sit eget lag a la rasher og fremvise
kommunegrænserne på sin egen website, hvis man brænder for det (gab)
administrative.

  -- mok0