Ok det ser ud til at levende hegn er  barrier=hedge

Angående vandløbene så må det være op til en lokal undersøgelse om vi
sætter levende hegn langs åen eller lave en forrest (eller wood) og
for en gang skyld kan man måske bruge wood da træer langs vandløb ofte
ser ret selvsåede ud og ja  jeg har taget min opfattelse af hvad der
er skov og hvad der bare er en klump træer op til nyvurdering, især da
vi kun har et "tag", nu vurdere jeg lokalt om det er træer eller krat.

Så mangler jeg bare en god ide til "beboelses huse" i det åbne land,
farmyard er efter hvad jeg kan se kun til "produktions" gårde.

Mvh
Esbern