Kære OSM folk

Jeg er ny i dette forum, så dette er mit første post. Jeg arbejder med GIS
til daglig, og bruger som oftest OSM data, når jeg skal lave
afstands/ruteberegninger, da dette klart har været det bedste netværk i de
kommuner, jeg har arbejdet med.

Jeg kan se på tidligere tråde at I arbejder med at få implementeret FOT data
i OSM, og jeg ville lige høre en status for dette, samt høre om I påtænker
at lægge f.eks. de cykelstier ind, der findes i FOT og ikke i OSM?

Såfremt I ikke har det, så ville jeg nemlig gøre det for Gentofte kommune,
og hvis jeg fandt en god automatisk måde at gøre det på, eventuelt også gøre
det for andre kommuner. Jeg vil lige sige at jeg ikke er udvikler, og det
hele derfor ville foregå gennem ArcGIS / QGIS.

Inden jeg går i gang med ovenstående ville jeg dog lige vende med jer, om I
planlægger at lægge FOT ind, og hvis ikke om det ville være ok for mig at
biddrage med dette?

Med venlig hilsen

Thomas