Så er importen ovre. Det involverede en god del manuelt arbejde med at
smide filer forbi JOSM og tjekke for overlap. Overlappende bygninger
blev tjekket og gamle (upræcise) bygninger med ekstra tags fik ført
informationerne over.

Jeg har skrevet lidt om importen her:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Da:Jammerbugt

Det kan snildt være, at der har været enkelte smuttere i importen,
ligesom der kan være nye problemer (fx at en tidligere meget upræcist
opmålt vej nu går igennem en ny bygning, som ellers er placeret
præcist). Den største risiko er nok, at der er enkelte overlapninger,
jeg har misset, men det burde dukke op i diverse validatorer.

Men ellers har vi fået ca. 50.000 nye, fine bygninger, herunder nogle
pæne multipolygoner:

- Peter Brodersen