Frederikssund Kommune har i øvrigt også fulgt med i opdateringsnyhederne,
og har nu sendt mig et frisk sæt bygninger :-)

Jeg tager dog på påskeferie nu, så der går nok en uges tid, før jeg får
lagt bygningerne ind.

For de interesserede ligger bygningsfilerne her:
http://osm.ter.dk/data/frederikssund/

- Peter Brodersen