Hej,
tak for respons. Jeg håber at svarene nedenfor er fyldestgørende. Der er er ikke så mange af jer der melder ud om I er interesserede i at gå igang med projektet, eller i at få en mapper-kop?

Alternative forslag er velkomne, men indenfor det begrænsede budget som jeg har til denne opgave var det oplagt at gribe ud efter koppen igen.

Her svar på div. spørgsmål:

Michel Coene:
Analysen, som jeg forventer at linke til herinde, dækker basalt set Region Hovedstaden minus selve København, Amager og Hornsherred. Om det er hele området vi taler om i denne forbindelse er op til CykelSuperStier. Det kan tænkes at de har nogle specifikke interesseområder relateret hvilke strækninger der åbner hvornår.

Ang. fokus, så vil den mest benyttede cykelinfrastruktur være den vigtigste, om det så er en større vej, eller en fællessti mellem to byer. Jeg har dog af ikke tænkt mig at værdisætte én cykel-redigering over en anden.

Søren Johannesen:
Jeg foreslår gerne CykelSuperStier at lave kurser, men jf. ovenstående er der umiddelbart nogle budgetmæssige begrænsninger. Ihvertfald lige i det her tilfælde.

Uffe Kousgaard:
Jeg har ikke noget at gøre med selve siden, så jeg ved ikke om den er i beta. For mig virker den dog fint med nyeste Firefox i Linux Mint 15, men jeg vil afholde mig fra at anbefale udskiftning af hverken browser eller styresystem:)

Roger Christensen:
Hej Roger. Godt du allerede er igang. Jeg tænker som du foreslår at lave et Google Docs regneark med de pågældende områder, på samme måde som Søren Johannesen har gjort i forbindelse med nogle af sine projekter. Hvis jeg får grønt lys fra CykelSuperStier til det, lægger jeg desuden analysen op.

Vh
Andreas