Hej Leif

Husk det er postvæsenet betegnelser for stederne - Stedet (byen)
hedder korrekt Hareskovby.
Vi har flere af dem hvor postvæsenet bruger anderledes betingelser fx
"Veksø Sjælland" det hedder byen ikke, den hedder Veksø i OSM reg
Man kan også dobbelttjekke op på Geodatastyrelsen skærmkort her
http://viskort.dk/VisKort/Popupmap.aspx

vh
Søren