Hej,

Værktøjet forsøger at gætte på hvor der mangler stednavne ved at sammeholde
'place' annotationer med annotationerne på adressepunkterne.  Mht. Sundsmark,
så er det markeret fordi der i det område er 487 adressepunkter med
'osak:subdivision'='Sundsmark'.   Området er også angivet som Sundsmark på
Geodatastyrelsens skærmkort.  Om området så hedder det længere er et godt
spørgsmål - det var bla. derfor jeg skrev i mit tidligere indlæg at det kræver
en del lokalkendskab at verificere disse stednavne.

Mht. til Haveforeninger/kolonihaver, så vil jeg mene de fint falder ind under
kategorien som kan have et stednavn og igen detekterer værktøjet disse fordi
der er en stor gruppe punkter med fx. 'osak:subdivision'='Hf. Skovly'. Pt.
fanger værktøjet dog ikke at disse allerede er angivet med landuse=allotments
i stedet for en place annotation.  Det vil jeg kigge på...

MichaelVL