Jeg er enig med Michel

Der udgives jævnligt nye versioner af openstreetmap-carto (det stylesheet der
bestemmer standardlagets udseende), senest var fredag:
https://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk/2015-March/072431.html.
https://github.com/gravitystorm/openstreetmap-carto/issues kan man se hvad
der i øjeblikket er af åbne sager og eventuelt oprette nye.

Held og lykke med det