Jeg håndtegner heller ikke gerne rundkørsler eller andre cirkel-objekter,
men jeg justerer jævnligt antallet af noder i dem ved hjælp af JOSM's
Improve Way Accuracy[1] hvorefter jeg fordeler dem pænt med
cirkelfunktionen[2]

--------
[1] http://josm.openstreetmap.de/wiki/Help/Action/ImproveWayAccuracy
[2] http://josm.openstreetmap.de/wiki/Help/Action/AlignInCircle