Hej,

Jeg var ikke selv klar over konsekvenserne med at lægge flere noder ind.
Og som Erik er inde på, ville en kort how-to-do-it-the-best-way-guide være
fint for både nye om som mig selv, som nok har bidraget med flere (u)-noder
end nødvendigt.

For hvor går grænsen når man vil markere søbredder, åløb etc.
Bl.a. har jeg lavet oprettet mange slyngede å-løb, hvor der før var lagt et
lige forløb af åen.
Og søbredder har jeg også lagt flere punkter ind for at gøre forløbet mere
naturligt.

Så jeg skal nok ned og granske wikien bedre for at få en forståelse af
modenhed og overmodenhed.

Med venlig hilsen
Flemming Bruun