Jeg har et par dage siddet og kigget på
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:highway#Paths, som jeg finder ganske
fornuftig. Det her er hvad jeg hælder mest til.

Vi kan konstatere at ikke alle dele af vores wiki stemmer overens med hinanden
og at det må understreges at wikien aldrig må læses som mere end vejledende.
Der er ikke nogen absolutte sandheder her og der kan kun opfordres til at tage
alt med et gran salt.