Lige til information:

Alle kan læse alle kommentarer til ændringssæt, hvilket man kan forvisse sig
om ved f.eks. at studere http://osm.expandable.dk eller
http://resultmaps.neis-one.org/osm-discussions?c=Denmark#2/35.9/-10.4. De er
åbne nok som de er og der er intet "personligt" ved dem.
Bemærk også at det stort set udelukkende er mig der kommenterer andres
rettesæt. Jeg ville sætte på hvis flere gjorde det. Der er et reelt behov for
at holde øje med hvad der foregår i det danske OSM landskab.