Hej Michael.

Jeg er lidt usikker omkring dette. Jeg synes det svarer til at "mappe for the renderer", hvilket jo er et no-go. Routing-softwaren burde være indrettet til at håndtere trafikérbare arealer på en fornuftig måde, ellers skal vi til at tegne en masse virtuelle stier på Rådhuspladsen i København, af hensyn til routningen for fodgængere. Er det ikke en farbar vej at få ændret routing-softwaren?

Eventuelt kunne vi tilføje "foot=yes" hhv. "motor_vehicle=yes" til arealerne så routingsoftwaren kan se hvordan de skal håndteres.

Vh.
Erik Klausen