Hej alle sammen

Jeg har skrevet til Marianne Foldberg Steffensen fra Vejdirektoratet
og har fået en liste over de 87  vejsegmenter i Danmark ( i 32
kommuner - dette drejer sig om vedr. "2 minus 1 veje" pt. Listen kan
ses her

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1SUOtN_5PjJwh9DaTG9NVunc4HPW81NSM-t6uzgsBn8s/pubhtml

Desværre havde Vejdirektoratet ikke geodata i en Shape, KML eller
GeoJSON med linjestykkerne på som  det konkret drejer sig om - Så I må
nøjes med vejnavnet og kommune, og så kan I evt. selv køre ud og kigge
samt evt fotograferer vejstykket til Mapillary

Med venlig hilsen
Søren Johannessen