Hej :-)

Jeg var faktisk lidt usikker på hvorvidt det virkelig var nødvendigt/en god
ide at forstyrre jer andre med min annoncering af den lille ændring der gjorde
"Geodatastyrelsen" til standardbaggrund i iD (jeg troede det automatisk ville
komme til at gælde JOSM også, men her tog jeg så fejl). I bakspejlet kan jeg
så konstatere at det var en god ide:
https://github.com/osmlab/editor-layer-index/commits/gh-pages/sources/europe/dk
:-) (bemærk at Gregers laver sin
ændring få timer senere).

Hvis jeg skulle komme på de kanter, vil jeg da benytte mig af invitationen.

Mvh /Hjart