On mandag den 6. februar 2017 11.02.17 CET Julian Hollingbery wrote:
> Hej Morten,
>
> Hvis du har *.TAB-filer eller lignende, og du mangler et lag at stoppe i
> JOSM, så kan jeg tilbyde at lave dig en WMS-tjeneste:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WMS

En sådan WMS-tjeneste vil være super. Så kunne man lave noget i stil med
http://mijndev.openstreetmap.nl/~peewee32/maxspeed/Maxspeed.htm?
map=cycleways&zoom=7&lat=56.16041&lon=12.47213&layers=B000FFTFTFFTFFTFFFFFFFF
(baseret på Overpass) tilpasset danske forhold og lægge det ovenpå, så vi på
den måde får et fint overblik over hvor der er forskelle.

I JOSM kan OSM-veje med maxspeed farvekodes så det også der bliver nemt at
spotte forskelle.

Mvh Hjart