Ved brugen af Potlacth 2, er jeg kommet lidt i tvivl om den editor nu også er helt korrekt med hensyn til de tags vi bruger i OSM. Her tænker jeg på tagget leisure og landuse.

    landuse=recreation_ground
    leisure=recreation_ground

I Potlacth 2 er tagget på recreation_ground sat til leisure og derfor kan jeg have lavet nogle fejl undervejs, hvis tagget reelt er landuse. Derfor vil det være på sin plads om hvilket tag der i fremtiden skal bruges, og om udvikleren af værktøjet, måske skal få rettet nogle af de tags til, så det passer med Wiki'en.

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:leisure%3Drecreation_ground ---> er ifølge siden flyttet til: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:landuse%3Drecreation_ground. ---> her nævnes det at man nok bør ændre tagget til landuse istedet for leisure.

/lytter1