Bemærk at du kan ændre søgningen så det passer med tidsrummet siden sidste
kørsel af dit script (de 7 dage var bare et eksempel). Se
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Overpass_API/Overpass_QL#newer.

Et problem med en sådan Overpass søgning er selvfølgelig at den ikke vil finde
slettede adresse noder.
Jeg tænker derfor om det kunne være en fordel at køre noget
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Osmosis/Replication og derigennem løbende
fange alle ændringer (inkl sletninger) på relevante adressenoder.