Hej Ole

Jeg skal beklage, at jeg ikke lige fik kigget ordentligt på OIS fix siden da du sendte den sidst.

Jeg vil eksperimentere med at indhente vejnavne fra OISfixes - men jeg kan se dataet er formatteret så det er nemt at tilgå, så det burde være rimelig simpelt at få til at fungere :)

Vil du foretrække, at jeg periodevis henter en komplet kopi af databasen ned og så kalder den, eller at jeg kalder din database for et enkelt vejstykke af gangen? Umiddelbart foretrækker jeg mulighed #2 da jeg helst ikke vil ud i noget duplikering af data hvor det ikke er nødvendigt - medmindre du er træt af at jeg laver nogle tusinde små anmodninger til databasen (alle vil være med en specifik kommunekode og vejkode).