In mente.

Jeg har selv kigget på fugletårne i udinaturen og har fundet frem til, at
OSM er bedre opdateret.
Det er baseret på frivillige, der kan oprette sig som bruger og derefter
plotte data ind på deres kort.
Her har jeg bla. fundet ud af, at ikke alle tårne er placeret korrekt, så
man skal være lidt varsom med ukritisk at hente data ind i OSM, hvis man
evt. kunne få lov til det.

/Flemming