Natukene vaadates leidnud veel asju sealt

 - Sood renderduksid kui oleksid tagitud natuke teisiti kui Corine
impordi nomenklatuuris. Pigem peaks vist renderdust uuendama?
Renderdus vajab ju ka muid täiendusi.

 - Mida teha rannajoontega mis reeglina on täpsema joonena juba olemas
- meri, suured järved, väikesed järved? Variandid:
 a) kas jätta käsitsi parandadusse. Aga minumeelest JOSM-il pole
mõnusaid vahendeid polügonide töötluseks.
 b) teha mingi impordile eelnev kattuvuse analüüs ja paika lõikamine
GIS-vahenditega, kus on vastavad asjad oluliselt mugavamad. Mere ja
suurte järvede osas võimalik maaameti shape-dega. Väiksemate järvede
osas oleks parandus võimalik olemasoleva infoga. Pranslastel on
postGIS skriptid, aga need teevad vaid kattuvuse lõikeid, ja ei tee
parandusi endeid.

 - mida teha ülepiirise infoga, Corine läheb teatavasti mõned km igalt
poolt üle riigipiiri? Lõigata ära või jätta nagu on. Lõigata on seda
lihtne enne importi.

Palve: proovige neid käsitsi parandusi teha, et kas on reaalsed. Kui
ei, möllan MapInfoga pisut. Aga kogu prooviimporti uuesti teha ma küll
enam ei viitsi (nimelt rails_port andis iga natukese tagant
segmentation faulti ja pidin pidevalt käsitsi restartima seda), siis
vist läheb tulemus juba otse põhiserverisse.

/Jaak

6 august 2009 9:58 Margus Värton<mar...@dakar.ee> kirjutas:

--
Jaak Laineste