Jaak Laineste (Nutiteq) wrote:
> Natukene vaadates leidnud veel asju sealt
>
>  - Sood renderduksid kui oleksid tagitud natuke teisiti kui Corine
> impordi nomenklatuuris. Pigem peaks vist renderdust uuendama?
> Renderdus vajab ju ka muid täiendusi.

Jah, minu arvates peaks kah renderdust muutma. Kui me saame oma
serverid, siis on nii ehk naa otstarbekas renderdada pilti meie kohaliku
arusaama kohaselt. Aga Corine kontekstis tuleks arvestada seda, et
sarnaseid importe hakkab Euroopas tulema teisigi ning hea oleks kui
renderdaja oskaks renderdada seda infot, mis Corine kaudu kättesaadav on.
>  - Mida teha rannajoontega mis reeglina on täpsema joonena juba olemas

GIS-vahenditega kokku lasta.
> - meri, suured järved, väikesed järved? Variandid:
>  a) kas jätta käsitsi parandadusse. Aga minumeelest JOSM-il pole
> mõnusaid vahendeid polügonide töötluseks.

Üks variant on vanad, käsitsi sisestatud alad ümber tagida millekski
mitterenderdatavaks ning jätta need sisestanud kodanikele võimalus need
käsitsi üle käia. Teemaks on siis ennekõike NukSu ja green525 käsitsi
sisestatud alad. Tõenäoliselt on käsitsi sisestatud alad mõneti
täpsemad, sest CORINE 2008 on minu teada 2006. aasta andmetel põhinev
ning 3-4 aastat vanad andmed on vähemasti metsade osas tõeliselt VANAD.
>  b) teha mingi impordile eelnev kattuvuse analüüs ja paika lõikamine
> GIS-vahenditega, kus on vastavad asjad oluliselt mugavamad. Mere ja
> suurte järvede osas võimalik maaameti shape-dega. Väiksemate järvede
> osas oleks parandus võimalik olemasoleva infoga. Pranslastel on
> postGIS skriptid, aga need teevad vaid kattuvuse lõikeid, ja ei tee
> parandusi endeid.
>
>  - mida teha ülepiirise infoga, Corine läheb teatavasti mõned km igalt
> poolt üle riigipiiri? Lõigata ära või jätta nagu on. Lõigata on seda
> lihtne enne importi.
Jätta nagu on, sest ei lätlastel ega venelastel ei ole teisel pool piiri mitte
midagi. Kui see neile ei meeldi, visaku ise minema.

> Palve: proovige neid käsitsi parandusi teha, et kas on reaalsed. Kui
> ei, möllan MapInfoga pisut. Aga kogu prooviimporti uuesti teha ma küll
> enam ei viitsi (nimelt rails_port andis iga natukese tagant
> segmentation faulti ja pidin pidevalt käsitsi restartima seda), siis
> vist läheb tulemus juba otse põhiserverisse.

Kui Steve on valmis renderdust muutma, siis võiks need andmed ju ära
importida. Rannajoone püüaks MapInfos korda saada, ülejäänud
olemasolevad alad ümber tagida (lisada FIXME tag?) ning siis laseks
impordi Suurde Serverisse peale.

- M -