Tere,
 MTÜ koolitusel rääkisin sellise inimesega, teeb külaseltsi värki, ja tal
oli kaardisoov. Kirjast küll ei selgu, aga tegelikult peaks tulemus olema
pigem paber- kui arvutikaart. Mul endal pole aega olnud nuputada, kuidas
täpselt saaksime aidata: kõige parem kui mingite vabavara-vahenditega võiks
saada ta ise sellise kaardi teha. On kellelgi ideesid?

Kõlab nagu maposmatic+"custom layers" teema. Paraku Maposmatic-us pole
praegu  (veel) custom layer-ite võimalust.

Peipsi
> järve kaardi kohta. Kas mäletad?
>
> Meie soov oleks saada endale kaart, kus oleks peal näiteks ca 50m laiuselt
Nina
> küla kaldaala ja siis vähemalt ca 1km lauselt Peipsi järve. Piirkond võiks
> hõlmata ala näiteks Nina küla endisest piirivalvekordonist
> (12601:006:0065) kuni küla lõpuni (näiteks 12601:006:0019) või isegi
Lahejärve