On 20.04.2010 12:44, Jaak Laineste wrote:
>   Seda võiks jah veeteede ametist uurida. Samuti ma googeldaks, et kas on
> äkki piisavalt head globaalset vaba baasi/kaarti olemas. Nagu on
> vabakasutuse SRTM olemas maapealsete kõrguste kohta.

Ei ole. See saab tekkida ainult riiklikest mõõdistustest, õhust ei saa
järvevee läbipaistvuse juures tõepärast sügavusinfot ning veest mõõdetu
on VTA oma. VTA on neid andmeid kaardifirmadele kommertsalustel
litsenseerinud. Regio tegi minu teada ka nendel andmetel põhineva
vetekaardi valmis, EOMAP vist pidas turgu liiga pisikeseks. Aga VTA
käest küsima peaks muidugi.

- M -