> Lisasin viida enda ettepanekule lehele
> http://wiki.osm.org/wiki/WikiProject_Estonia
>
> Kuna Tallinna tänavate lõike on liigituses 1544 tk, siis ma pole päris
kindel, kas
> see ettepanek annab hea tulemuse; kohandusi ja erisusi aga on oodata igal
> juhul, kuna see liigitus põhineb tee füüsilistel näitajatel, mitte aga
olulisusel
> teedevõrgustikus (nt. Majaka tn -- liigilt sama kui Narva mnt, Tartu mnt
jt, kuna
> vähemalt 4-realine ja trammiteega).

Ma ei saanud päris täpselt selle sisule pihta. Oli seal ettepanek, et E-teed
võiks olla otsast lõpuni trunk-teena tag-itud, mitte vaid seal kus on eraldi
sõiduradadega reaalse kiirtee moodi, ka linnas? Nt Tartu mnt Tallinnas oleks
E263 ja trunk? Radikaalne pisut oleks, aga miks ka mitte - primary/secondary
on niikuinii suurematel linnatänavatel kasutusel ja kitsas mõistes
tänavaklasse on vähe - residential ja living_street vaid sisuliselt. Siis
kahe sõidurea osas on tee kahe joonena (vist on niikuinii juba), edaspidi
üks joon, aga ikkagi trunk.