2011/5/2 Vitali Balandin <v...@hot.ee>:

> Tegin jargmised muudatused:
>
> • Teisendatud linnaosad (Kesklinna linnaosa - Kesklinn)
> • Teisendatud teede nimetused, kustutasin "tn" (Roheline tn - Roheline)
> • Teisendatud hoonete numbrid (upper case, 26a - 26A)
> • Koik andmed trimmitud (leidsin hoone number " 36", nuud "36")
> • Lisatud tag "addr:full"
>
> Nuud statistika laks palju parem

Mul on veel üks küsimus -- kas see osm.gz fail, mis sealt tuleb,
sisaldab OSM baasis puuduvaid aadresse või juba olemasolevad aadressid
on seal ka sees, nö topelt?

Ja kuidas nüüd nende andmetega käituda -- laen JOSMi sisse ja siis
laen kogu kupatuse baasi üles? Kui üle hakata vaatama, siis võib päris
kaua aega võtta ja keegi võib näiteks sama ala võtta ette ja võivad
tekkida duplikaadid?

Ja kui me otsustaks ära, et "mnt" ja "pst" kirjutame pikalt välja,
siis ehk läheks see statistika veelgi pisut paremaks :)

--
Joosep-Georg