Tubli töö, poisid!
Kogu see aadressiregistri jutulõim väärib nüüd ühte kokkuistumist,
juhendmaterjali väljatöötamist ja tööprotsessi läbikatsetamist, Jaak
tegi juba algust http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Et:Key:addr  kuid
 see link pole Mapping Projects/ee avalehele jõudnud tundub
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Estonia
(ja mul jäi alguses mulje et Kadaka pst peaks ka olema puiestee ning
renderdus ise lühendab selle ära...vist siiski mitte).

Eelmistest üritustest on valusalt omaks võetud Paide ja Pärnu
sektorid mida on aadressitega sildistatud omajagu ja peaks need ka nüüd
üle käima, rääkimata kodukandist...aga wikisse:

- kust URL-i pealt ma nüüd uusima aadressiregistri kihi saan JOSM-i et
sealt oma piirkonna puntide koopia võtta ning tööle hakata?
- kas nüüd on see allikas suht lõplikul kujul formaatimise jms. koha
pealt?

mv, Ülenurme-Tõrvandi ja Tartu MK peedistaja