2011/5/3 Kaupo Vana <kaupo.v...@gmail.com>:
> Ehk peaks wikisse kuhugi kirja panema, kes mis piirkonda adresseerib?
> Võtaksin enda peale alustuseks Lääne Tallinna linnaosad, Mustamäe,
> Kristiine, Õismägi ja Nõmme.

Aga sellepärast, et kui mul juba on pool Mustamäed tehtud ja sina
alles alustad, siis enne kui üles laadida jõuad, laen mina oma
aadressid üles ja tulemuseks on topelt-töö ning topelt-andmed OSM
sees.

Kui need aadresside andmete lingid on Wikis, siis eeldaks, et ka töö
koordineerimine toimub wikis, sest mõni ehk ei taha mingi listiga
liituda, kus tegelased päevade kaupa lobisevad ja kirju genereerivad
:)

--
Joosep-Georg