> Ma pole ADS'ist üle vaadanud, aga taludel minu teada majanumbreid ei
> ole, nendel ongi talunimi.

Just, tuhanded talud laiali Eestimaal, mille puhul on just õige seda
addr:housename kasutada. Linnas nimega majad (kinod, poed jne) on jah lihtsalt
name= väärt.

Tekitasin küsitelu talk-listi,
http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk/2011-May/058094.html. Peamised
põhjused adminpiiride tag-ide lisamiseks:
- pole paljudes maades täielikku admin-infot (meid ei huvita)
- admin-info võib olla katki hetkel baasis
- tehniliselt raske/tülikas pärida (minumeelest väheoluline argument)
- on aadresse, mis pole adminpiirides. Kas Eestis võib ka olla selliseid:
linnalähedased majad, mis on adresseeritud linna järgi, kuigi adminpiirist on
väljas. Ehk ei ole?

Samas on neid, kes jätavadki panemata need parameetrid

Ma julgeks siit soovitada jätta Eestis juhul admin-tagid pigem välja. Nominatim
peaks saama hakkama, ja kui ei saa siis tuleb nominatim-i parandada.

Jaak