Ma toon SOTM-ilt mitmeid uusi ideid, kuidas importimist ja renderdust
parandada, nii et saab tehtud. Üldiselt:
 -  teha uuendusi näiteks korra nädalas kasutades imposm-i, mis peaks
planeedi alla 24 tunniga sisse lugema,
 - imposm andmestruktuur kannatab kiiremat renderust ka madalatel
zoomidel. Viimane on WMS/Eesti projektsiooni jaoks vajalik.
 - selle probleem on et vaikimisi mapniku xml sellega ei toimi, vajab
eraldi kujundust, sest baasi/tabelite struktuur on teine.
 - live tileserver kasutab trunk-mapnikut, sest seal on tehtud olulisi
renderduse kiiruseparandusi mida pole veel releasetud
 - http://mapproxy.org/ peaks panema WMS cachema et teha seda
kasutatavalt kiireks.

ps. kujunduste modimiseks võiks http://tilemill.com/pages/index.html
installida livemasinasse.