Tundub et parim kujunduse muutja oleks tilemill. Probleem on sellel et ta
kasutab oma kujundusdefinitsiooni, ja konverdib selle mapniku omasse alles
pärast modimise valmis saamist. Seega parimad vabalt saadaval valmiskujundused
(default mapnik, openstreetmap.de või mapquest-i oma) sinna ei sobi. Samuti ei
ole valmiskujundust imposm andmebaasi jaoks.

Parim mis võtta on FOSS4G testi jaoks tehtud enamvähem default-mapnik saranane
kujundus ( https://github.com/mapbox/foss4g-benchmark-style), sealt on aga
väidetavalt ühtteist puudu (puud, elektriliinid näiteks). Igal juhul tuleb
kujundust meie vajaduste jaoks tuunida.

Jaak