5.10.2011 21:52, Mihkel Rämmel kirjutas:
Olen nõus,et põldude alad on probleemsed kuna hetkel on põldude all nii põllud, rohumaad kui ka paljud muud ortofotolt rohelisena paistnud alad. Täpsuse poole pealt on kogu Corine selline nagu see juba on, nii et põlde siinkohal esile tõsta oleks ebaaus. Kui tõesti kustutada, siis vaid need alad mida pole peale importimist redigeeritud. Eelnevalt juba redigeeritud alad tuleks samal ajal või hiljem käsitsi üle käia (vajadusel sildid õigeks ning ala piirjooned ligikaudselt reaalse alaga klappima). Kõigi allesjäävate corine põldude kontrollimine võtaks aga ühe inimese jaoks liiga palju aega. Seetõttu tuleks eelnevalt mõelda, kas on võimalusi seda kuidagi jagada.

Loomulikult on jutuks ainult need alad, mis on pärast importi puutumata. Kõik, mida inimkäsi on puudutanud, on sellega väärtustatud ning seda ei saa minema visata.
Samas tõstataks ka uuesti mõtte sügisesest kokkusaamisest. Teemasid, mille üle arutleda, on kogunenud piisavalt ning tegevust leiduks samuti. Kas oleks huvitatuid, ning millal ja kus võiks kokku saada?

Mina lahkun läbipäevil praegusest töökohast Tartu linnavalitsuses. Et meie juures asuvad ka Avatud Maakaardi Seltsi serverid, siis ehk on hea plaan teha kokkusaamine taas Tartus. Jaak ja Andres saaksid rääkida serveritest ja seal sees toimuvast, mina saaksin neid vana tutvuse poolest ka näidata :), mingi pundiga võiks teha tõlkesprinti ja õhtul saaks teha ka mõned õlled :P. See võiks olla mingi laupäev näiteks oktoobri lõpus või novembri alguses.

- M -