Tartus saaksin TÜ geograafide juures ruumi orgunnida, ja neid endid kutsuks ka
ligi igal juhul.

 Mu enda ajaprobleem on et mul on enamvähem korra nädalas Tallinnas üritus, aga
kõik nad on õhtused, ja mitu õhtust Tallinnaskäiku nädalas on pisut liig. Ja
teine piirang on et 1.novembrist olen umbes 6 nädalat väljamaal ära, seega
võiks oktoobrisse jääda.

 Kui Tartusse ollakse tuldamas, siis enda kalendrit vaadates 24-28.okt nädala
pakuks välja eelistatuna. Panin mõned võimalikud ajad/kohad kirja
http://www.doodle.com/qrn75e5ahinbam8d - palun lisage endale sobivad ajad ka.

Jaak