Ps. ma olen natuke Frederiku usku läinud, et haldamata andmed on kasutud andmed
ja kui keegi oma sisuga ei tegele siis olekski õigem see maha võtta ja teistel
ymber kaardistada. Matt ( vist) rääkis mingist oma vidinast mis võimaldab leida
musta litsensiga infot su lähedal ylekaardistuseks.

Sent from my hiPhone