Kuupäeval 13. aprill 2012 15:16 kirjutas Meie Mees <bs...@hot.ee>:

> nad
> sängi,
> oma

> Seda küll, tegelikult mõtlesin midagi muud aga kiri tuli välja nagu
> alati..
>
> Kõige lihtsam juhus ongi siis, kui adm.piir on täpselt sängi järgiv
> _eraldiseisev_ way. Märgin tollele way-le lisaks waterway= tagi ja asi
> ants.
>
> Järgmine probleem: adm.piir järgib sängi kontuuri ainult osaliselt. Kas
> ma peaks sellisel juhul adm.piiri way sobivalt tükeldama ja andma sängi
> järgivale kontuurile lisaks waterway= tagi?
> [...]

Kui ma nüüd õigesti aru saan siis, et sa küsid, et kas ühte admin
piiri mis näiteks koosneb 100 -st nodest ja on 1 way aga sellest
piirist ainult 50 nodet on mööda jõesängi, et kas siis seda adminni
piiri võib poole pealt poolitada ja poolele lisada waterway tagi? -
kui sa küsisid seda siis mina olen nii teinud küll :) et otseselt ei
ole kuskilt öeldud, mitmest osast peab / võib üks admin ala koosneda.

--
A. Kaaber