> Mina olen adm piiri märkinud ka samal ajal jõeks
> --
> A. Kaaber

Võtaks neljanda konkreetse juhuse Raudna jõel. Seal on vähemalt 2 lõiku
admin_level=8 adm.piiri mis vastab jõesängile. Kuna olemasolevaid lõike
täpsustada oli raskem kui uusi tõmmata, siis kribisin uue kõrvale.
Kuid vanu lõike niisama uuega asendada ei saa või siis ma ei oska. Vana
on seotud mitme-setme relatsiooniga ning mul pole aimugi kuidas saaks
vana lõigu asendada uuega nii, et see info kaduma ei läheks. Ma hea
meelega täpsustaks jõe sängi ning sellega ühtlasi ka adm.piiri lõiku,
aga hetkel tundub, et selleks peab läbi mitme põleva rõnga hüppama..
--
Vallo