Tere.

Kas seda asulatüüpi eraldi atribuudina märkida ei saaks?

admin_level-id võiks järgida ametlikku haldusjaotust
http://geoportaal.maaamet.ee/est/Andmed-ja-kaardid/Haldus-ja-asustusjaotus-p119.html

Seega Tartu linn kui omavalitsuslik linn ning Piirisaare vald peaks
olema tõmmatud sama admin_level-ga.

Ning Jõhvi linn kui vallasisene linn ning Puru küla peaks olema
tõmmatud sama admin_level-ga.

--
Raul

Kuupäeval 11. juuni 2013 17:28 kirjutas Manuel Hohmann