õigus, ma vaatasin omavalitsusi. Tegelikult siit tuleb huvitav probleem:
kas linnad peaks mõlemal tasemel tagima, eraldi relationiga (admin level 8
ja 9)? Tartu linn kui omavalitsus ja kui asustusüksus seal linnas.
Maaametil just nii nad on. Ega me ei pea maaametit kopeerima kui leiame et
muidu on parem.

kolmapäev, 12. juuni 2013 Tormi Tabor <tormi.ta...@gmail.com> kirjutas:

http://geoportaal.maaamet.ee/est/Andmed-ja-kaardid/Haldus-ja-asustusjaotus-p119.html

> Tormi

http://geoportaal.maaamet.ee/est/Andmed-ja-kaardid/Haldus-ja-asustusjaotus-p119.html

need koodid vaid, ja nimi, rangelt haldusjaotuse järgi, mis ei tee vahet
näiteks Tallinnal ja suvalisel vallal, sest haldusjaotuse mõttes ei olegi
neil vahet. EHAK-is endas võibolla tõesti on mingid alamjaotused.

--
Jaak Laineste