Hei,

Iseenesest on olemas selline projekt nagu OpenDEM, kuhu saaks sellise
andmestiku kokku koguda. Probleem SRTMiga on selles, et ehkki SRTM andmed
ise on public domain, on selle lapitud ja parandatud  (ilma aukude ja
astmeteta) versioonid erinevate OSMiga mitteühilduvate litsentside all.
Seega ei saa neid andmeid enamasti otse OSMis kasutada. OpenDEM on OSMiga
ühilduv.
Me võiksime muidugi MTÜ nimel teha ühe ametliku järelpärimise, aga kui
sellega välja minna, siis peaks ka väga täpselt teadma, mida nende
kõrgusmudeli andmetega peale hakata. Hästi sõnastatud taotlustele on
suhteliselt keeruline eitavalt vastata - testitud :).
Lisaks kõrgusinfole, mis on OpenDEM teema, kogub OpenSeaMap nüüd ka
sügavusinfot. Ka see on veeteede ametil olemas ning pidevalt uuendatav, kui
seni kuni meil ei ole mereandmestiku osas aktiivset huvilist (või veel
parem - nende rühma) ei ole vist mõtet seda torkida.

Edu,

- M -