Mul on MTÜ ühe asutajana pisut raske jah-sõna öelda, ehkki möönan, et see
on tegelikult mõistlik. Ja pealegi tundub ka hea mõte olevat kaardistajate
hulka kasvatada vikipedistide arvelt.

Probleemi näen selles, et vikipedistid ei tundu üldse olevalt teenustele ja
tehnoloogiale suunatud seltskond, aga meil on vaja ka seda osa arendada.
Seega ei kipuks ma hooga juriidilisi kehasid ühendama ja mõnda neist
likvideerima. Me võiksime küll liitumist arutada ning selle mõtte ka välja
öelda, ent nagu ka abielu puhul, oleks esmalt mõistlik koostoimimist
harjutada. Kui see ei tööta ja lisandväärtust ei teki, siis ainult poe
kinnipanemiseks ei ole mõtet liituda. Ega taskide hulk ju ei vähene, kui
see aastaaruanne välja arvata.

- M -