Ok. Teeregistri ja etaki järgi on unpaved ehk katteta ainult pinnasteed. St
kõik kruusa, kivi, killustiku jne on kattega teed. Kuidas me liigitame
"asfaldtteid", mis on tegelikult killustiku-bituumen kiht, ehk tegelikult
ei ole asfalt? Kasutaja seisukohast lähtuvalt on tegu kõvakattega ja ses
suhtes võib asfaldtiga samasse patta panna.