Asfalditeema oleks huvitav iseenesest, ma näiteks arvasingi et
killustiku-bituumen ongi teeehituse kontekstis asfalt, või asfaltbetoon. Keegi
võiks mõisteid selgitada lahti, küllap on neid võhikuid teisigi :) Osm-is ma
paneks kõik mis on must ja kõva ja näeb välja nagu asfalt, lihtsalt asfaldiks,
sest keskmine inimene saab sellest nii aru.

Kruusateed olen ma lugenud “unpaved” kategooriaks tänapäeva euroopa mõistes,
kuigi tõsi ka kruus on teehitaja ja teeregistri jaoks kate missugune.

Jaak