Subject: Re: [Talk-ee] maakonna piirid ja mere-alad
Date: 30. mai 2018 20:13.24
From: Jaak Laineste <j...@nutiteq.com>
To: OpenStreetMap Estonia <talk-ee@openstreetmap.org>

Ei, see on täpselt info mille Maaameti kontakt andis, see mis on antud andmete allalaadimise lehel (Viive Paklar).

Ilmselt sa tead paremini kui Maaamet :) Antud seadusest ma ei leia targemat, kui "Haldusüksuse piirid kantakse riigi maakatastri kaardile." ja siis on hulga detailseid akte kuidas hiljem neid muudetud on. Ja siis see kodulehe viide on kuidas nad sinna kaardile sattunud on: põhimõtteliselt punase pliiatsiga vene topodele. Küllap sedalaadi info peabki pisut müstiline olema, sest piir on müstiline küsimus :)

Jaak