Nii väikese mahu peaks jõudma isegi välitöödega ära teha ;) . Üks tore laupäev
veeta jalgrattaga need läbi sõites ja üle kontrollides. Need linnaasutuste
tehtud tabelid on kõik vigadega - ei pruugi aadress õige olla, mõni koht võib
olla reaalselt suletud jne.

Ühtlasi kontrollid, kas Tallinna lasteasutustel on olemas toimiv kaameraturva
süsteem. Hiinas oleks juba kolmanda lasteaia juures politsei vastas, et mida
see mees (puhtalt statistikast lähtuvalt pakun, Fghj753 on väga sooneutraalne
nimi) seal piirdleb ja uurib lasteaedu. Mujal maailmas ma seda ülemäära
tõsiselt ei kardaks :)

Igal juhul seal võta arvesse, et andmete “sünnitamine" ehk lisamine on ka
vastutus ja kohustus - vähemalt läbi pead mõtlema, mis edasi neist saab, mitte
et viskad andmed sisse ja siis teised vaadaku edasi. Importida on tehniliselt
tore ja suhteliselt lihtne, keerukas on mida järgnevad uuendajad ja haldajad
teevad, kellel saab täpselt samamoodi olema päris keeruline täpselt sama
probleem “ mingite päringutega kuidagi tuvastada juba olemasolevad lasteaiad ja
neid täiendada”. Viisakas oleks ise nende andmete eest ka hiljem hoolitseda, ja
kui neid liiga palju korraga automaatselt lugeda, siis kasvab see probleem
varsti üle pea. Parem on kaardistada vähem, aga jõukohaselt, et tagada et
andmed on ka 1, 5 ja 15 aasta pärast enamvähem sama täpsed. Isiklikust
kogemusest võin seda kinnitada.

Jaak