Tere.

Juriidiliste isikute nimetused võiks võtta äriregistri avaandmete
väljavõttest*, näiteks Tallinna Haridusamet on näites valesti kirjutatud,
ÄR andmed:

Tallinna Haridusamet;75014289;EE100535909;R;Registrisse
kantud;16.10.2000;;Estonia pst 5a;0298;Kesklinna linnaosa, Tallinn, Harju
maakond;10143;2110342;;Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Estonia
pst 5a;https://ariregister.rik.ee/ettevotja.py?ark=75014289&ref=rekvisiidid

*- https://avaandmed.rik.ee/andmed/ARIREGISTER/

Tervitades,
Tormi Tabor