Pim

Oon ollut vähän vähemmän aktiivinen asioiden kanssa, mutta sain YTV:ltä
kyselyn, johon voisi kerätä inputtia listaltakin. (Ks. forward.)

1. Kuinka kauan pääkaupunkiseudun kartoittaminen OSM:ään on kestänyt?

Kauas tätä olikaan aktiivisesti tehty? Itse nysväilin viime
loppuvuodesta lähinnä asioita. Saanee kaivettua tietokannasta...

2. Miten järjestäytynyttä kartoitus on ja onko Suomessa pidetty esim.
organisoituja kartoitustapahtumia?

Tietoa kellään? Jos ei, niin voinee olettaa ettei kovin
järjestäytynyttä ;]

2. Kuinka paljon aktiivisia kartoittajia on
pääkaupunkiseudulla/Suomessa?

Tän saanee OSM:stä ulos jollain aktiivisuuden määritelmällä...

3. Onko OSM:ssä ollut paljon virheellistä tietoa?

Tuskin kovin?

4. Arvioi pääkaupunkiseudun kevyenliikenteen reittien kattavuutta ja
datan laatua OSM:ssä.

Vaihdellee, mutta mitähän tuohon uskaltaisi keskimääräisesti sanoa koko
PK-seudun suhteen. Aktiivikartoittajien asuinseuduilla kuten nyt mun
lähistöllä on OSM:ssä hieman enemmänkin dataa kuin noilla, mutta tämä ei
taida vastata kokonaistilannetta.

--
Mikko Rauhala <[EMAIL PROTECTED]>
University of Helsinki